Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe

2024. július 15-21. Tisza + Túr vízitúra, családi kenutúra választhatóan 1-2-3-4-5-6-7 napban

20150704_oreg-tur-kenutura-vizitura.jpgTisza + Öreg-Túr vízitúra gyermekes családoknak, kultúrlényekből álló baráti társaságoknak, normális pároknak, természetszerető egyéni kenutúrázóknak. Ha nincs 7 napotok, jöhettek a Tisza + Túr-vízitúra tetszőleges 6, vagy 5, vagy 4, vagy 3, vagy 2, vagy akárcsak egyetlen napjára is. Gyertek el például a kombinált vízitúra első 5 napjára. Gyermekes családoknak IDEÁLIS 1-5 napos kenutúra a vadregényes biztonság folyóján, az Öreg-Túron; és 1-2 napban, két pompás vízitúra a Felső-Tiszán. Egészen pontosan ez nincs kőbe vésve, a valószínűbb forgatókönyv a 2 nap Tisza, 1 nap Túr, 4 nap Öreg-Túr, de a cél a 3 nap Tisza és 4 nap Öreg-Túr.

Az Öreg-Túr vízitúrára miért velünk gyertek?
dsc01576.jpgMegtanítunk evezni. Kenut kormányozni. Megtanítjuk a vezérevezős munkáját. A túravezető oktatási szakember, aki tanulta, hogy a tudását hogyan adja át, velünk a kenuzás nem frusztráló szenvedés. Ha velünk jössz, nagyon nagy eséllyel kulturált emberekkel vízitúrázol.

Velünk a madarak énekét és nem alkoholisták dajdaját hallgatod, nálunk nincs tüc-tüc a kenuban, mert a vízitúra vízitúra. Nálunk a kulturált dohányos kivárja a pihenőket, kiszállási szüneteket, nem fogja tőled a hajóban kérdezni: ugye nem zavar, ha rágyújtok?

A kenutúra-szervezés pedig szervezés. Velünk nem órákat vársz pontatlan, az idődet, ezzel téged semmibe vevő, mindenkivel tiszteletlen emberekre. Nálunk nem motiválatlan, nemtörődöm emberek non-stop válság-menedzsmentjébe cseppensz bele. Nálunk a lehető legjobb a logisztika, minimalizált a benzinköltség. Velünk nem muszáj csak azért, nap mint nap oda-vissza egy órát elveszteni, mert vissza "kell" menni Tiszabecsre, lévén ott van a saját tulajdonú kempingünk, amit meg kell tölteni.

2014.07.19.-oreg-tur-vizitura-turistvandi-es-kolcse-kozott-2.jpgMi nem hallgatjuk el a nehézségeket, legyen az a jó pihenő pontok kis száma, vagy az a tény, hogy a Túr is lehet veszélyes. Például, ha a bedőlt fák miatt át kell átemelni. Nálunk kötelező a mentőmellény és tilos a flip-flop papucs, mivel a flip-flop bokaficam- és csúszásveszélyes, ami hozzájárulhat olyan balesethez is, hogy felnyársalod marad. Soroljuk? Inkább próbálj ki minket!

A Tisza az örök klasszikus, az Öreg-Túr vízitúra pedig egy szürreális mese
oreg-tur-kenutura-betanitas.jpgEgy Túr kenuzás elmondhatatlan szépségű, biztonságos vízitúra. 104 kanyarjával tizedjére is megunhatatlan, folyamatosan izgalomban tart, hogy mit fedezünk majd fel. A Túr egyszerre a kezdők és a vízitúra-ínyencek kedvence.

A Túr a tökéletes folyó a gyermekes vízitúrázóknak, az iskoláknak, osztályoknak, egyetemi csoportoknak, baráti köröknek és olyan csapatoknak, akik már 25-40 éve eveznek! A Túr néhol az ember előtti időket idézi. Egyszer olyan, minta vietnami dzsungelben, máshol mintha az Amazonas vidéken eveznénk. Itt a "fentről lefelé" vezető túrát olvashatod, de lehet, hogy éppen felfelé fogunk menni.

oreg-tur-vizitura-oreg-tur-kenutura.jpgEzt a csapat összetétele és a meder állapota alapján, valamint azt figyelembe véve döntjük el, hogy ne kelljen más vízitúrázó csoportokkal osztozni a kiszállási helyeken, hogy kihasználjuk az erdőt, mint természetes "UV-esernyőt". Kihasználjuk, hogy a sodrás rendkívül csekély. Mindenki elkezdte valamikor a vízitúrát, az először kenuzókat szeretettel várjuk, türelmesen, odafigyeléssel és jól tanítunk meg kenuzni. Lehet jönni autóval és tömegközlekedéssel is.

Szállás: Tisza kenutúra és Túr-vízitúra költözködés nélkül!
20140613_162121.jpgJöhettek vízitúrára klasszikus vándortáboros módon (ez akkor jó, ha kidobható, gyorsan felállítható sátratok van) vagy mondunk egy jobbat. Végig a "fix" támaszponton biztonságban van a sátrad, ill. a vendégszobá(k)ban, apartmanokban mindened, nem költözöl, nincs macera, semmi sátorverési vagy költözési kényelmetlenség, mégis minden nap más és más szakaszon evezgethetsz. Ha nem a kenus túra előtt egy-két hónappal, pláne nem az utolsó pillanatban jelentkeztek, foglaljuk nektek a szállást a vízitúra idejére. Ha magatok foglaljátok (a magatok foglalta szállás jobb, mivel az igényeitek jobb ha közvetlenül egyeztetitek a szállásadókkal), akkor a Tiszabecs, Sonkád, Szatmárcseke, Kölcse, Túristvándi községekben vagy ezek közelében érdemes a szállást keresni. Ami fontos. Kezdd el a keresést jóval a szezon előtt.

Nulladik napi érkezés?
20150707_tur-oreg-tur-kenutura-vizitura-evezes.jpgÉrdemes jönni a nulladik napon, ha valaki mondjuk Zala déli részéből érkezik, de a többségnek ennél a vízitúránál a nulladikról első napra virradó éjszaka szállásköltsége megspórolható.

Budapestről még be lehet futni a túra napján. Az utazás Bp-ről körülbelül 4-4.5 óra.

Logisztika a Túr vízitúrán
img_1063.jpgA kenutúra idején a "fix" támaszpontról ugrunk ki telekocsi rendszerben az aznapi vízre szállás helyére, és délután az aznapi kenutúra végén a "fix" "bázisra" térünk vissza.

Étkezés az Öreg-Túr evezésen
turistvandi_299.jpgVannak olyan szállások, ahol minden adott a saját főzéshez. Van messzeföldön híres pizzéria (ahol nem csak pizza van), ill. van olyan is, ahol rántottás, bundás kenyeres, "kontinentális" stb. reggelik mellett lehet kérni kenyérlángost, ami egy kis szalonnával a tetején, tejföllel félelmetes. Vacsorára pl. ilyenekből választhatsz:
A) Káposztás paszuly füstölt hússal, 3 palacsinta

B) Bográcsgulyás és 3 palacsinta
C) Harcsa paprikás túrós csuszával
D) Töltött káposzta plusz 3 palacsinta

Hétfői vízitúra a Tiszán: Tiszabecstől Szatmárcsekéig kenuzunk (25 km)
tisza-vizitura-tiszatura-82.jpgTiszabecsen 11:29-kor az "egyetlen" Tisza-parton találkozunk, amihez e-mailben térképet, itinert adunk, tényleg viccesen könnyűvé tesszük a találkozási pont megtalálását. Ekkor a túravezető kocsija és a vendégekkel egyeztetve néhány túrázó kocsija már Szatmárcsekén lesz. A sofőrök kiteszik Tiszabecsen az utasokat és leviszik, lehozzák a kocsikat Szatmárcsekére.

Mi a sofőrökkel minél kevesebb kocsival vagy busszal ugrunk fel Tiszabecsre. Magyarul a kenutúra tiszabecsi indulása pillanatában már "sok" (vagy akár az összes) kocsi "lent" van Szatmárcsekén, és "kevés" autó van (vagy éppen már egy sincs) "fent" Tiszabecsen.

tisza-tura-www.tiszatura-vizitura.hu-tiszabecsi-keszulodes.jpgA vízitúrára készüljetek alkoholmentes innivalóval, szendviccsel, törölközővel, fenék alá párnákkal a kenu üléseire, és a lábat stabilan tartó lábbelivel, pl. hátul is pántos szandállal, "vízi cipővel".

Ami TILOS, az a flip-flop, alias bokatörő papucska. Tiszabecsen a biztonság kedvéért következik a kormányzás tanulása. Úgy megtanultok kenuzni, hogy ihaj.

20150702_153322-1-.jpgA kenu irányításának gyakorlása, és toalett után következik a vízre szállás. Ahol lehet és tudunk, a Tisza közepétől kicsit balra evezünk, a vis major esetét kivéve nem kötünk ki az ukrán oldalon. Ami persze nem jelenti azt, hogy a várhatóan sekély vízállás és zátonyok miatt ne cikk-cakkoznánk sokat, és néha ne az ukrán part menti sáv jelentené a biztonságosabb vagy az egyetlen biztonságos útvonalat. A Tisza itt még "folyik", a sodrás jelentősen besegít a kenuzásba, a festői tájon a 24-25 km sajnos gyorsan elfogy.

dsc01460.jpgKét hosszabb, egy "ebédlős" és egy "uzsonnás" pihenőt fogunk kellemes fövenyeken tartani.

És lesz egy, nem kiszállós pihenőnk a Túr-bukónál, ahol a nevében sebes, voltaképpen csiga lassan folydogáló Sebes-Túr ömlik (bukik) a Tiszába.

20190807_142255.jpg17 óra körül érkezünk Szatmárcsekére.

Mivel már Szatmárcsekén vannak az autók, visszareppentjük azokat a sofőröket Tiszabecsre, akik esetleg Tiszabecsen hagyták a kocsit.

Akiknek Sonkádon, Túristvándiban vagy Kölcsén van a sátras vagy vendégszobás "fix" szállásuk, azokkal visszagurulunk, visszamennek Sonkádra, Túristvándiba vagy Kölcsére. Aki a vízitúra idejére Szatmárcsekén vett ki szállást, az "haza" érkezett.

A vacsora önellátó, Szatmárcsekén érdemes megkóstolni a szatmárcsekei pizzéria pizzáit.tiszatura-tiszai-vizitura-832.jpg

Az átlagos budapesti pizzériákat pillanatok alatt minősíted fasorban-sincs-alsó-gagyinak, ha ezeket a pizzákat megkóstolod.

Keddi vízitúra a Tiszán: Szatmárcsekétől Tivadarig evezgetünk (15 km)
szatmarcseke-temeto-csonakos-fejfak-tisza-vizitura-kolcsey-sirjaval-2.jpgDélelőtt szabad program.

Aki akar, már 10:30-kor átjöhet Szatmárcsekére.

Csekén megnézzük Szatmárcseke különlegességét, a temetőben a "csónakos" fejfákat, ill. aki szeretné, az elvitelre is kérhet pizzát.

20190811_165029_resized.jpgAmíg 11:30-tól megtanítjuk kenuzni a vízitúrát ezen a napon kezdőket, addig használd ki, hogy Szatmárcsekén remekül tudsz a Tisza-parton strandolni.

12.00: Logisztikázunk, először is minden utassal az összes kocsi eljön Szatmárcsekére a szatmárcsekei Tisza-partra, Csekén kiszállnak az utasok, aztán minden autó a sofőrökkel lemegy Tivadarba, végül minél kevesebb autóval az összes sofőr visszajön Szatmárcsekére.

13:00 Vízre szállás Szatmárcsekén

A Felső-Tisza vidékének csodaszép táján evezünk és nem a kenuban alszunk. A szatmárcsekei kempinggel szembeni kb. 200 méteres Tisza-szakaszt leszámítva a nap során végig magyar területen vagyunk, így ezen a napon már kiköthetünk mindkét oldalon, amit természetesen meg fogunk tenni.

Itt még szabaduló művészeti kompetenciáidat is gyakorolhatod, és a versenyben leggyorsabb gyermek értékes tárgyjutalmat (nutellás, diós, lekváros... stb.) palacsintát is nyerhet.

20190808_150256_resized.jpgÉrdekes lesz a kenutúrás nap olyan szempontból is, hogy mire Tivadarba érünk, nem, hogy a Tiszabecsen még kavicsos talaj, de a Szatmárcsekére jellemző sóderszerű talaj is eltűnik.

A part homokossá változik. Ha megkérdezed az átlagos vízitúrázót, hogy meddig tart a Felső-Tisza, a legtöbben Tokajt válaszolják, holott...

Holott a határnak Vásárosnaményt, pontosabban a Szamos-torkolatot tekintik.

img_1709.jpgDe :)) Ha valaki tudja azt is, hogy mik egy folyó FELSŐ szakaszának jellemzői, akkor tudja, hogy ahol már ilyen szép homokossá változik a part, az bizony (voltaképpen) már a folyónak nem a felső szakasza.

De a lényeg. Klassz. Nyugis. Békés. Szép.

Zéró stressz. Álom.

16:00 Érkezés Tivadarba, ahol szeretnénk segítséget kérni, a hajómosást követően a trélerhez fel kell hozni a kenukat, amiket 8 fős csapatokban oldunk meg, hogy könnyű legyen.

img_1721.jpgVacsora: a vacsorához már Tivadarban is minden adott, a girosztól, lángostól a palacsintásokon és pizzériákon át éttermek, büfék.
Zöldségest is találunk.
Vagy vár rád a saját vacsorád a bázison Túristvándiban, ill. a szálláshelyeden a vacsorát önállóan oldjátok meg.

Szerdai vízitúra, vagy Tisza vagy Túr kenutúra. Ha a Túr lesz a helyszín, akkor Sonkád környéki barangolás vár rád (12-16 km)
img_1768.jpgMindent természetesen e-mailben elküldünk, telefonon is egyeztetünk a találkozás helyét is idejét fogod tudni. Mindenesetre a legvalószínűbb (most egy évvel az indulás előtt), hogy Sonkádon, Sonkád külterületén az ún. Kis-bukónál lesz a randevű és 11:30-kor találkozunk.

img_1059.jpgLogisztikáznunk nem kell, ez a vízitúrás nap csillagtúrás, tehát a kocsikhoz fogunk a Túr-kenuzás végén visszaérkezni.

Vízre tesszük a hajókat, és azokkal, akik ezen napon kezdik a vízitúra nevű csodát, megtanulunk kenuzni. Illetve megtanítunk kenuzni, megtanítjuk a kormányos, a vezérevezős és a legénység feladatát. Amikor minden kormányos, minden legénység fantasztikus, indulunk.

A kenutúra során a csak nevében sebes, egyébként kedves, jámbor, szelíd, viccesen lassan folydogáló, az Öreg-Túrnál is lassabb Sebes-Túron evezgetünk.

img_1788.jpgRemek kiszállási pontokkal a Sebes-Túr nagyon nem kényeztet el minket, (konkrétan a jó kiszállási lehetőségek száma közelít a nullához).

Viszont. Szerencsére a maximum térdig érő vízbe pompásan ki lehet szállni.
Amit meg is teszünk.

Ha nagyon ügyesek és szorgalmasak leszünk, akkor oda-vissza akár 14 km-t teszünk meg. Ha nagy a kánikula, akkor inkább lesz sok locsipocsi és kevesebb evezés.

Mivel itt a meder jellemzően olyan értelemben "tisztább", hogy kevesebbet kerülgetünk bedőlt fákat, és nem játszunk "limbó hintót", a pihenővel együtt is maximum 5 óra megtesszük a távot.

img_20190809_111732.jpgSzóval 7 kilométerecskét evezünk fel és a fürdőzés után visszacsorgunk.

A Sebes-Túr vízitúra a pihenőkkel és mosdószünetekkel, benne természetesen ebédszünettel, 16 óra körül ér véget.

Ezt követően kérjük, hogy a kenuk tisztítása után segíts a hajókat biztonságba helyezni, magyarán ki kell cipelnünk a kenukat a partra.

Csütörtöki Túr-kenutúra: Sonkád - Kölcse (11+1 km) img_1862.jpg
Azoknak, akik a vízitúrát már (pl. hétfőn) vagy szerdán elkezdték, a délelőtt első fele szabad program.

Aki pedig az Öreg-Túr vízitúrára ezen a napon érkezik, azokkal 11:30-kor találkozunk Sonkád külterületén az ún. Kis-bukónál.

Egészen pontosan Sonkád külterületén az ún. Kis-Bukó közelében az Öreg-Túr zsilipjénél.
Sonkádon kiszáll minden utas a kocsikból.

20150707_vizitura-kenutura-evezes.jpgSonkádról - csak a sofőrök - átviszik az autókat Kölcsére.

Természetesen oda is konvojban megyünk, és Kölcsén lesznek a kocsik a nap során.

Kölcséről a nap végén telekocsi rendszerben megy majd vissza a kevés ott hagyott kocsiért azok sofőrjei. De ne szaladjunk előre. Szóval.
Sonkádon vízre tesszük a hajókat, kezdődik a kenuzás-tanulás, a profiknak a bemelegítés és a betanulás idejétől függően, "átlagos esetben" 13 órakor indulunk.

20150707_tur-vizitura-kenutura-oreg-tur-evezes.jpg14 órakor ebédszünettel kötjük össze a kellemes fürdőzést az öreg-túri "Copacabanán".

Íme a "plázs". A szatmári Cancun.

A strandolás után ismét a vízen vagyunk, egy zsilipes átemelésnél rövid kenucipelés vár ránk.

Ha vannak bedőlt fák - igen a Túron vannak, még akkor is, ha van olyan szolgáltató, aki ezt elhallgatja - akkor akadályokon történő átemelést követően 17 óra körül érkezünk a Túron a kenukkal Kölcsére.

20180720_140918_resized.jpgEgyébként a zsilip és a Kölcse közötti szakasz durván gyönyörű. Egészen bámulatos itt az amúgy is csodálatos Öreg-Túr.

Érkezéskor tisztelettel hajótisztításra fogunk kérni. Kölcsén már ott vannak/lesznek az autók.
Ahova érkezünk, ott személyenként 200 Ft-ot kell fizetnünk. Tehát pl. egy 5 fős család 1000 Ft-os, egy 4 fős család 800, egy 3 fős család 600 Ft-os költséggel számoljon. A díj tartalmazza a kulturált mosdó használati díját, és az egész napos biztonságos parkolás díját is.

img_1091.jpgEzt ott helyben dobjuk össze és fizetjük ki a vendégháznak.
A kocsikkal innen, tehát Kölcséről megy mindenki vissza a szállására, a többség Túristvándiba, a "támaszpontra".

Pénteki Öreg-Túr vízitúra: Kölcse - Túristvándi (11 km + 1 km)
oreg-tur-vizitura-www.tiszatura-vizitura.eoldal.hu-kolcse-22.jpgA délelőtt első felében szabad program, pl. Nagyarban érdemes megnézni a rozáriumot. Ha esetleg nem találkoztál még a rozárium szóval, akkor légy szíves ne öngyilkold halomra magad, mert Nagyar megismerése előtt a mi szókincsünkben is maximum az akvárium, tepidárium, honorárium, equilibrium, szanatórium, herbárium és társai szerepeltek.

A "rózsakert" úgy, hogy "rozárium", bizony "nem volt meg".

20180707_135310_resized.jpgAztán egy füst alatt nézd meg Szatmárcsekén a csónakos fejfás temetőt!

11:00 Kezdődik a logisztika. Mindannyian felugrunk kocsikkal a vízre szállás helyére, Kölcsén fogunk parkolni.

Wc és naptejezés után a vízitúrázást most kezdőket (senki sem kenuban született) megtanítjuk kenuzni.

Amíg a néhány percig kezdők is rutinos öreg rókákká válnak, a profik bemelegítenek.

Felejthetetlen élményben részesít bennünket majd az itt kanyargó Öreg-Túr. Kegyetlenül szép. Abszolúte fenséges. (És minden olyan kifejezés, amely majd az eszedbe jut). Tényleg durva.

2014.07.19.-oreg-tur-vizitura-turistvandi-es-kolcse-kozott-2.jpg16 és 17 óra között érkezünk Túristvándiba.

Innen a túravezető visszareppent néhány sofőrt Kölcsére, aztán már a néhány sofőr még 4-szer annyit tud fuvarozni.....

Este saját vagy éttermi vacsora, vagy pizzéria.

Szombati Túr vízitúra: kalandozás a Tejút galaxison kívül
20150704_oreg-tur-kenutura-vizitura.jpgTúristvándiból a Vízimalom Kemping és Panzióból indulunk, ennek megfelelően Túristvándiban
a Vízimalom panzió és kempingben
találkozunk. Mindjárt írjuk azt is, hogy mikor.

De a "mikor" attól függ, hogy rutinos vízitúrázó vagy-e, vagy még kevésbé tapasztalt. (Ha még életedben nem ültél kenuban, akkor "kevésbé vagy tapasztalt", csak ezt mi ilyen szépen fejezzük ki :)). Ugyanis mindenkinek volt első vízitúrája, és mivel szinte mindig van a vízitúrázást most kezdő, a vízitúrát csak ezen a napon kezdő túrázónk, (senki nem kenuban született), oktatással kezdünk.

oreg-tur-vizitura-924625.jpgHa még nem kenuztál, gyere 10:00-ra, és megtanítjuk Neked a kenuzás csínját-bínját. Ha pedig profi vagy, ha ez már a sokadik vízitúrád, akkor 11:00-re várunk. Persze a Túr-evezés előtt a romlandó élelmiszert tegyétek a szállásotokon hűtőszekrénybe.

A vízitúra során az Öreg-Túr egy mások által nem evezett részén lapátolunk.

img_140.jpgKonkrétan nem is ebben az univerzumban, de ha igen, tuti, hogy másik galaxisban evezgetünk. Ha néhol lesz olyan deja vu-d, hogy ez a táj, akár lehetne a Föld nevű bolygón is, akkor minimum 65 millió évet utaztál vissza az időben.

Itt lejönnek inni a dinoszauruszok.

Szürreális helyen fogunk szlalomozni, és néhol  akadályokkal is meg kell küzdeni.

2014.07.20.-oreg-tur-vizitura-kolcse-es-sonkad-kozott-2.jpgA Túr itt nem adja magát olyan könnyen, a sás, a gyékény tisztességesen be tudja nőni a medret, a bedőlt fák alatt gyakori a "limbo hintó", esetleg kellhet átemelés, és garantált a sok bújócska a behajló ágak alatt.

Ezen szakaszon izgi a vízitúra.

A kenutúra több pihenő és mosdószünettel, benne természetesen ebédszünettel 16 óra körül ér véget. Figyelem. Amilyen szenzációs a Túr, annyira nem bővelkedik jó kiszállási helyekkel. Pisilj akkor, amikor éppen olyan a part, ahol ki lehet szállni.

Ne várd meg, amíg "kell". Ez az ajánlás természetesen a többi napra is vonatkozik.

Vasárnapi Túr-kenutúra: Túristvándi körül evezünk egy olyan szenzációs szakaszon, hogy .........
20150705_tur-kenu-kenutura-oreg-tur-vizitura.jpgLogisztikáznunk nem kell, a kenuzást most kezdőkkel 9-kor kezdjük a kenuzás tanulását. A rutinos vízitúrázókat 9:30-ra várjuk és 10-kor szállunk vízre.

És következik a sokak szerint Best of Túr szakasz.

Benne olyan nyalánkságok, mint, hogy 2 méterre fogsz elevezni a barna rétihéja fészkétől és komplett biológia órát tart neked a Túr.

A gyékénytől a vízi harmatkásán át a mocsári mentáig jóformán mindevízinövényünkkel meg fogsz ismerkedni.

Pancsolási szünetet Túristvándi világhírű strandján tartunk, amihez képest a Riviéra, a Copacabana és Cancun bakfitty. A kellemes fürdőzést, mesés szép tájon történő evezgetést követően 13:30-kor érkezünk vissza a napi célba, egyúttal a kocsikhoz.

Még egy hajómosásra és a kenuk helyre cipelésére szeretnénk megkérni. Ha pedig nem kell még indulnod haza, nézd meg akár működés közben Magyarország leghíresebb vízimalmát.

A malom mellett megcsodálhatod Magyarország állítólag legnagyobb, szerintünk az egyik legnagyobb platánfáját, és - ha van kedved agyeldobó finomságokhoz - megrendelheted előre a finom búcsúebédet.

turistvandi-vizimalom-turistvandi-kozeleben-2-www.tiszatura-vizitura.eoldal.hu-www.vizitura.org.jpg

Véget ért a vízitúra, de ne sírj sokat, hiszen várunk Gemencen őrült izgi ártéri túrával (www.gemenc-vizitura.hu), jöhetsz velünk a Szigetközbe (nincsenek rá szavak, de azért olvasd el amit itt találsz: szigetkozvizitura.eoldal.hu), ha pedig tényleg jól uraljátok a hajót, a Hernád (hernad-vizitura.hu) és a Rába is hívogató célpont (www.raba-vizitura.hu).

gemenc-vizitura-arteri-gemenc-15.jpgA Tisza-tavon pedig a nyár jóformán minden napján van szenzációs kenutúránk, oda non-stop jöhetsz vízitúrára. www.tisza-to-vizitura.hu

A vízitúra túradíja

Igény szerinti Öreg-Túr vízitúra
20150707_141346.jpgEgyedi Túr vízitúrára vonatkozó ajánlatunkat a csoport igényei (útvonal, az időpont, a szállás és étkezés igények), valamint a létszám alapján adjuk meg. Szívesen biztosítunk étkezést, tudunk segíteni a szállításban, közlekedésben, kis túlzással: bármiben. +36209342760 vagy tiszatura_vizitura@yahoo.com

Jelentkezés a vízitúrára és a túradíj utalása:oreg-tur-vizitura-a-tur-sonkad-utan-www.tiszatura-vizitura.eoldal.hu.jpg
Jelentkezés az Öreg-Túr vízitúrára a honlapon olvasható tudnivalók, továbbá a részvételi és szerződési feltételek, és a "mit kell hozni a vízitúrára" menüpontok gondos elolvasását követően a jelentkezési lap kitöltés utáni visszaküldésével. A jelentkezési lapot a tiszatura_vizitura@yahoo.com e-mail címre kérjük küldeni.
Visszaigazolást küldünk (rendszerint 24 órán belül) és a visszaigazolást követően (24 órán belül) kérjük a kenutúra díját utalni.
Kedvezményezett: MediaComm Kft.
A számlaszám: 12001008-00106900-00100007
A megjegyzés rovatba kérjük a vízitúra díját utaló természetes vagy jogi személy számlázási címét (irányítószámmal!!) valamint a vízitúra időpontját, és azt, hogy "Túr+Tisza vízitúra" beírni.

Pl. 1121 Bp., Zugligeti út 79,
július 15-21. Túr kenutúra

A név nem szükséges, mivel az utalásból a nevet amúgy is látjuk, de a kenutúra helye azaz, hogy "Túr vízitúra" annál inkább kell, hogy ne egy másik vízitúrán várjunk!